AEA-hor-web

Please see the links below for the AEA Summer School Plan that was developed by the AEA Leadership Team.
 
Please note that similar to past sessions, Summer School attendance is limited and by invitation only. Families with eligible students will receive messaging with additional details.

AEA Summer School Plan (English)

AEA Summer School Plan (Spanish)

Summer School Contact Information:

During summer school hours (Monday, Tuesday, Thursday and Friday from 8:30 am to 12:45 pm) please call the AEACMS front desk at: (619) 780-0400.

During summer school after hours, please call the Summer School Hotline at: (858) 859-1550

Please leave a detailed voice message including your contact information. We will answer these messages in English and Spanish promptly.


 
 
Consulte los enlaces a continuación para ver el Plan de la Escuela de Verano de AEA que fue desarrollado por el Equipo de Liderazgo de AEA.
 
Tenga en cuenta que, al igual que en las sesiones anteriores, la asistencia a la escuela de verano es limitada y solo por invitación. Las familias con estudiantes elegibles recibirán mensajes con detalles adicionales.
 

Información de contacto de la escuela de verano:

Durante el horario del curso de verano (lunes, martes, jueves y viernes de 8:30 am a 12:45 pm) por favor llame a la recepción de AEACMS al: (619) 780-0400.

Durante el curso de verano después de las horas de clases, por favor llame a la línea de la escuela de verano al: (858) 859-1550

Por favor, deje un mensaje de voz detallado incluyendo su información de contacto. Responderemos a estos mensajes en inglés y en español con prontitud.